Kosmetyczna premiera dla cery dojrzałej

Cenisz polskie marki? Wśród kosmetycznych nowości pojawiła się właśnie nowa marka. Yonelle to m.in. seria kosmetyków dla cery dojrzałej oparta na aktywnych nanodyskach, które ułatwiają przenikanie retinolu w głąb skóry, intensyfikując efekt liftingu.

Marka Yonelle powstała w 2013 roku przez połączenie pasji dwóch wyjątkowych kobiet: Jolanty Zwolińskiej (biologa, założycielki takich firm jak Soraya i Dermika) oraz Małgorzaty Chełkowskiej (doktora nauk chemicznych, kosmetologa). To następna generacja kosmetyków anti-aging o ponadprzeciętnej skuteczności przeciwzmarszczkowej i odmładzającej wygląd cery. Ostateczny efekt został osiągnięty dzięki zawartym w preparatach aktywnym składnikom takim jak: peptydy, retinol czy kwas hialuronowy, które mają zdolność pokonywania bariery naskórka i wnikania w głąb skóry. Przełomem stało się zastosowanie tzw. nanodysków czyli rewolucyjnych nośników substancji aktywnych, zdolnych infuzyjnie wnikać do głębszych warstw skóry poprzez technologię „triku” jonowego.

Serię preparatów Yonelle, których premiera odbyła się jesienią bieżącego roku, tworzy pięć kosmetyków:
- Liftingujący krem infuzyjny N⁰ 1 (cera dojrzała, na dzień i na noc)
- Odżywczy krem infuzyjny na noc (cera dojrzała, sucha i normalna)
- Eliksir piękności z technologią hydro-infuzyjną (do każdego typu cery dojrzałej, z technologią hydro-infuzji i błyskawicznej odnowy komórkowej)
- Infuzyjne serum młodości (bardzo aktywny kosmetyk do cery dojrzałej 40+ z nanodyskami i reaktywatorem metabolizmu komórkowego)
- Liftingujące serum infuzyjne na oczy i powieki (na dzień i na noc).

 

Od lewej: Małgorzata Chełkowska, Krystyna Kofta, Alicja Resich-Modlińska, Jolanta Zwolińska / fot. materiały prasowe


A wśród gwiazd, które pojawiły się na premierze marki zobaczyliśmy m.in.: Alicję Resich-Modlińską i Krystynę Koftę. Ciekawe, czy i Modnym Seniorkom ta nowa marka przypadnie do gustu?



Opracowanie: modnaseniorka.pl
Zdjęcia: materiały prasowe