Moda w służbie sierotom - kampania Levi’s® "Go Forth"

W tym sezonie marka Levi’s® rozpoczęła w mediach społecznościowych kampanię "Go Forth"– program wsparcia współczesnych Pionierów z całego świata. Prowadzona wyłącznie za pośrednictwem Facebooka akcja, wykorzystuje siłę połączonej za pomocą internetowej sieci społeczności,  w szczytnym celu dokonywania pozytywnych zmian.    

                       
Od czasu wprowadzenia kampanii, liczba fanów Levi’s® zwiększyła się do 7.2 miliona na całym świecie. Celem marki Levi’s® jest zainspirowanie fanów do wspierania ludzi, którzy tworzą lepsze jutro. Poprzez udział w prostych aktywnościach społecznościowych fani mogą wspierać pionierskie indywidualności, które walczą o pozytywne zmiany naszych czasów. Jeśli tylko możesz zarejestruj się na Facebooku (Modna Seniorka już tam jest - zobacz nasz profil) i dołącz się do prestiżowego grona osób, którym nie tylko moda leży na sercu. Obecną, drugą odsłonę kampanii społecznej “Go Forth” wspiera południowoafrykańska organizacja Thanda.org i jej liderka Angela Larkan.

AIDS - jak wiemy - jest jedną z najbardziej wyniszczających plag w dzisiejszym świecie, a zarazem stanowi największe wyzwanie, przed jakim stoją młodzi mieszkańcy Republiki Południowej Afryki. To właśnie HIV/AIDS sprawiło, że miliony dzieci zostały sierotami i żyją w ubóstwie bez dostępu do edukacji. Thanda.org stara się walczyć z biedą oraz HIV/AIDS wdrażając w życie nową strategię opierającą się na współpracy ze społecznością lokalną w najbiedniejszych, rolniczych obszarach Afryki. Thanda.org daje ludziom zdolności pokonywania problemów, dzięki czemu mogą nie tylko przetrwać, ale także rozwijać się.

 

Do przygotowania tej kampanii marka Levi’s® wykorzystuje potencjał jednej z najbardziej wpływowych platform społecznościowych dzisiejszych czasów - Twittera. Poprzez "tweetowanie" ludzie mogą wyrazić swoje poparcie dla Angeli i organizacji Thanda.org, które przekona znajomych do zrobienia tego samego na swoich profilach.  Historia Angeli Larkan i Thanda.org znajdzie się także w zakładce na stronie Levi’s® Facebook. Celem marki  Levi’s® jest podniesienie świadomości ludzi na temat działalności organizacji Thanda.org oraz przekonanie fanów do pokazywania swojego poparcia dla tej niezwykle prężnie działającej organizacji na Twiterze. Dzięki każdemu wpisowi Levi’s® pomoże 145 sierotom, a tym samym każdy z nas umożliwi im zdobycie edukacji i wyżywienia.

 



"Nasza kampania społeczna Go Forth pomaga odnaleźć i zwrócić uwagę na ludzi – jak Angela Larkan – którzy oddają się działalności na rzecz zmiany świata w którym żyją" mówi Becca Van Dyck, globalna dyrektor marketingu dla marki Levi’s®." Mamy nadzieję zainspirować ludzi, tak aby dołączali do nas, wspierając niezwykle ważną pracę jaką wykonuje Angela i jej organizacja Thanda.org oraz współcześni młodzi Pionierzy na całym świecie."

Angela Larkan, założycielka organizacji Thanda.org: "Przyszłość Republiki Południowej Afryki będzie kreowana przez kolejne pokolenia i to właśnie teraz, przyszli lekarze, liderzy, prawnicy i rodzicie toczą swoje bitwy samotnie przeciw ubóstwu i AIDS. Jesteśmy zobowiązani by im pomóc, a dzięki akcji marki Levi's®  wspierającej projekt Thanda.org każdy może pomóc w rozwiązaniu tego problemu."

Wsparcie dla Thanda.org jest naturalnym poszerzeniem działań marki Levi’s® w ramach przeciwdziałania pandemii HIV/AIDS. W 1982 roku, Levi Strauss & Co. rozpoczęło swoją pierwszą akcję, która miała uświadamiać na temat HIV i zapobiegać rozprzestrzenianiu się wirusa poprzez edukację. Oprócz zwiększenia dostępności do kompleksowego leczenia HIV/AIDS i opieki nad wszystkimi pracownikami i ich rodzinami na całym świecie, marka zobowiązała się do szerokiej, strategicznej współpracy na wielu rynkach na całym świecie. W Republice Południowej Afryki, poprzez innowacyjną kampanię “Red for Life” marka Levi's® nawiązała współpracę z lokalnymi organizacjami pozarządowymi oraz zainteresowanymi stronami w celu zapewnienia społeczności darmowego i łatwego dostępu do poradnictwa i testów medycznych. Od momentu powstania, ponad 500.000 ludzi w Afryce Południowej zrobiło testy w ramach tego projektu.

 



O organizacji THANDA.ORG


Zakłada się, że do 2015 roku w Afryce będzie ponad 5,7mln sierot. Pięć lat temu, wówczas 22 letnia Angela Larkan, założyła organizację Thanda, dwa lata później, z pomocą kilkorga przyjaciół, założyła Thanda After-School by pomagać dzieciom w potrzebie. Zdeterminowana do walki z destrukcyjnym wpływem HIV/AIDS oraz ubóstwem na rolniczych terenach RPA, sprawiła, że obecnie  jej projekt jest w stanie wspierać 325 dzieci dziennie, a jednocześnie dzięki promowanemu przez nią modelowi zmiany społecznej daje nadzieję kolejnym setkom. Organizacja non- profit Thanda, wspiera pokolenia i społeczności afrykańskie, poprzez tworzenie lokalnych programów opieki nad sierotami, zapobieganie HIV oraz łagodzenie skutków ubóstwa, które jako modelowe można wprowadzić na terenie całej Afryki.

O marce Levi’s®


Marka Levi’s® jest uosobieniem klasycznego amerykańskiego stylu i swobody. Od czasu wynalezienia ich przez Levi Strauss&Co. w 1873 roku, jeansy Levi’s® zyskały miano najbardziej rozpoznawanych i naśladowanych ubrań na świecie, które utrzymują lojalność użytkowników przez pokolenia. Współcześnie portfolio Levi’s® nieustannie rozwija innowacyjnego ducha, tak istotnego w odzieżowym przemyśle. Szeroki wybór odzieży z denimu (ale nie tylko) oraz szereg akcesoriów dostępny jest w ponad 110 krajach, dając tym samym możliwość każdemu stworzenie własnego, unikalnego stylu.

 

Tekst i zdjęcia: materiały prasowe