Modna Seniorka zaprasza na Facebook

Z roku na rok przybywa nam fanek i fanów (!) w tym niezwykle popularnym także wśród seniorów serwisie społecznościowym. W związku z rozpoczęciem roku akademickiego na Uniwersytetach Trzeciego Wieku, zainicjowane zostały także zajęcia z obsługi komputera i internetu. Podczas warsztatów sprawdź, czy potrafisz dołączyć do naszego grona na Facebooku. Naprawdę warto!

FacebookJeszcze chwila i doczekamy się okrągłego 1000 fanów. Statystyki Facebooka dobitnie pokazują, że ponad 50% naszych użytkowników ukończyło 45 i więcej lat, z czego 15% jest powyżej 65 roku życia. Jednocześnie cieszy fakt, iż grupa osób w przedziale wiekowym 35-44 lata jest także licznie reprezentowana, co może dowodzić tezie odbierania nas przez matki i ich córki. Idea dialogu międzypokoleniowego powinna być bowiem obecna zarówno w sferze społecznej, jak i tej lżejszej "lifestylowej", gdzie moda i uroda jest wspólnym obszarem porozumienia i wymiany doświadczeń. Trendy powracają, szafy często pękają w szwach a lustro mówi nam, że potrzebuje błysku. Jak go uzyskać i pokazać się we właściwym świetle?

 

Modna Seniorka z każdym postem stara się przekazać to, co aktualnie jest na topie, a zarazem wybiera takie kolekcje, produkty, informacje, ciekawostki, które pomogają odnaleźć się w dominującym gąszczu stylizacji dla młodych. Ponadczasowa elegancja lub wygodny, sportowy styl dla aktywnej seniorki stanowią niewątpliwie wspólny mianownik mody dla mniej lub bardziej dojrzałych. Coraz częściej Uniwersytety Trzeciego Wieku obok zajęć plastycznych czy komputerowych oferują także szkolenia z wizażu i stylizacji. To ważne, bo pomaga czuć się piękną w każdym wieku. Oczywiście jest liczna grupa kobiet aktywnych zawodowo, dla których podziw koleżanek z pracy jest najlepszym odbiciem dla dobranej stylizacji. Niemniej, także na polu dress code-u Modna Seniorka ma także coś do powiedzenia. Niekiedy koleżanki wszystkiego w oczy nie powiedzą...

Dlatego też serdecznie zachęcamy do aktywności na naszym profilu na Facebooku i uczestniczeniu w jego codziennym życiu.

 


Tekst: IKR
Zdjęcie: Facebook Brand Resources