Modowa marka w kolorze i na papierze

Magazyn marki Solar wyraźnie nawiązuje do kolekcji na sezon wiosna/lato 2014. Na pierwszy plan wysuwa się kolor – to z niego od lat natchnienie czerpią artyści i projektanci, których prace stanowią źródło inspiracji dla nowoczesnych i pewnych siebie kobiet. W numerze przeczytamy  m.in. o Mondrianie, Peggy Guggenheim i obejrzymy zdjęcia Lidii Popiel.
 
W butikach Solar jest już dostępne drugie wydanie Magazynu Solar -  wyjątkowego wydawnictwa skierowanego do Klientek  marki. Na łamach magazynu, obok najnowszej sesji wizerunkowej i lookbook’owej, znajdują się artykuły dotyczące m.in. malarstwa i architektury. W drugim numerze przeczytamy między innymi o Mondrianie, którego twórczość od dawna inspiruje projektantów, poznamy niezwykłą historię Peggy Guggenheim – kolekcjonerki sztuki współczesnej oraz wyruszymy w podróż po Wyspach Kanaryjskich. W magazynie znajduje się również ekskluzywny, nie publikowany nigdzie indziej materiał z sesji wyjazdowej Solar, autorstwa Lidii Popiel. Zaprezentowana w tej wyjątkowej sesji kolekcja S/S 2014 urzeka zmysłowym zestawieniem minimalistycznych form z prostotą fasonów, dopełnionych plenerami Gran Canarii.

 


Pierwsze wydanie Magazynu Solar pojawiło się w sklepach firmowych marki w połowie września 2013 roku. Wiodącą ideą Magazynu Solar jest prezentowanie treści z zakresu kultury, sztuki, mody i designu w nawiązaniu do kolekcji marki. Materiały zamieszczane w drukowanej wersji są w twórczy i nowatorski sposób rozwijane na stronie internetowej marki, gdzie codziennie pojawiają się nowe artykuły.

Zobacz podobne materiały:

Solar w palecie wiosennych barw. Kolekcja 2014

Caterina z własnym magazynem


Źródło: materiały prasowe